Olin 'vierailevana' DT:nä KK:n ylläpitäjistä viimeisimmässä haasteessa.

Haasteeseen piti tehdä kortti vain yhtä väriä käyttäen.. Vihreä ei oo mitenkään mun väri, mutta vihreä tästä nyt vaan tuli.. Tai no.. limen vihreä on ok, ja sammakot on ihania. :)

Pohjan oon ite leikannu ja nuutannu lidlin kartongeista, samaa kartonkia on sisällä oleva tekstilappu, sekä Ellulta saatu stanssattu kuvio johon sammakko on kiinnitetty.

Sammakon olen värittäny inktenseillä öljyn kanssa (eka inksu-väritykseni) ja kruunussa on glossya. Sammakko on kiinnitetty 3D-tyynyillä.

Taustapaperin reunat on ressattu ja se on kiinnitetty 2p-teipillä, samoin sammakon tausta. Narun olen vaan kieputtanu kannen ympäri moneen kertaan ja laittanu sitten umpisolmuun. Kukissa on jotain limen-vihreää narua josta lähti tuommosii haituvii.. Kukat on kiinnitetty glossylla kun joku oli kätkeny mun liiman. :D

Sisäpuolelle olen taustapaperista leikannu palan, siihen päälle tuota kartonkia jonka reunat on ressattu, ja teksti on leimattu vihreellä dissarilla.