Kato vaikka ite..

Niin mä sitte päätin tuunata ne enemmän mua miellyttävään kuosiin.. Ja tämmönen on mun kalenterini nyt.. :)

Ensin kiinnitin tuon merkkinauhan kalenterin ulkoselkämykseen 2p-teipillä ja poltin nauhan pään ettei se purkaannu.. Sitten päällystin kalenterin ruskeella pakkauspaperilla, ja sisäkansiin laitoin tuollaiset viivallisesta 'eko'paperista leikatut palat. Sen jälkeen leimasin Crafty Individualsin kiekuraleimasimella, VersaFinen Vintage Sepialla kiekurat etu- ja takakanteen sisälle ja ulkopuolelle.

Ulkokansien koristeluun käytin sitä samaa 'eko'paperia, Crafty Individualsin leimakuvat, leimattu myös samalla VF musteella ja kuvan reunat ressattu.. Kaikki nää on kiinnitetty 2p-teipillä.

Kukat kasasin tuollaisista vanhahtavan näkösistä saamistani kukista haaraniitin avulla. Kukat kiinnitin liimaamalla. Takakannen leimatekstin olen joltain saanut, reunat olen sävyttäny VersaFinen Deep Lagoon musteella.

 

Ite tykkään tästä nyt paaaljon enemmän kuin ennen tuunausta. :)