Osallistuin ekan kerran deco-juttuun, koskaan en oo ees swappaillu.. Kivaa oli, en kyllä muistanu yhtään tekemääni sivua kuvata.. mutta ne löytynee muiden blogeista decorinki 3 kautta.. :) täältä.

Mun deco kotiutui tossa viikolla ja tämmönen se nyt sitte on.. :)

Kansi on tietysti ite tekemä..

Kannen 'tausta' on tyhjillään (niin pitikin) ja ekan sivun teki Nasu.

Vasen puoli on Nasun tekemä, oikea puoli Orvokin. (joo, mä oon huono ja laiska linkityksissä, mutta ton ekan kautta löytyy nämä kaikki ihanat sivujen tekijät! :) )

Vasen puoli Orvokin, oikea puoli Tanjan.

Vasen puoli Tanjan, oikea puoli BlueMaman.

Vasen puoli BlueMaman, oikea puoli Tuulan.

Vasen puoli Tuulan, oikea puoli Karakalin.

Koko aukeama Karakalin tekemä :)

Vasen puoli on tyhjillään ja oikea puoli Orvokin.

Viimenen sivu on Orvokin tekemä, takakannessa sitte mun tiedot..

Tässä vielä takakansi..

 

HUOMIOOO!!! Tossa mun decossa on yks tyhjä sivu (lisää toki voin tehdä tarvittaessa!). Jos joku tahtoo sen, tai useemmankin tehdä, niin viestiä sitten vaan! Aiheenahan on PIÄNTÄ SUALASTA Välkkäriä & iltapalaa.. (hampparit, kebabit, voikkarit, pizzat, yms..) :D

 

SUURI KIITOS KAIKILLE IHANISTA SIVUISTA JA
HERKULLISISTA OHJEISTA!! :)