Lyhyesti siis, olin neljän hengen ryhmässä, joten mun piti lähettää näille kolmelle kanssasisarelleni presiis samanlaiset materiaalit, joista he sitten väsäsivät ATC-kortit. Kaikkia materiaaleja piti käyttää ja loput sai pitää ite jos yli jäi. Ja siis tietystikin mä sain näiltä kaikilta kolmelta kuoren jossa heidän valkkaamat materiaalit.

Peikkotytöltä sain tämmösen paketin

Ja niistä tein tämmösen ATC-kortin

24) 07.03.2010/Loving

 

Funchalilta tulikin haastava kuori, sieltä löytyi jos jonkinlaista kuvaa ja paperia ja vaikka mitä! 

 

Sain kuin sainkin kaikkia tuupattua korttiin (juu, kyllä niitä kaikkia siellä on) :) ja tämmönen täst ny sit tuli.

26) 07.03.2010/Neitoja ja perhosia

Funchalilta tuli paljon ekstraakin samassa kuoressa (ja alakulmassa hänen tekemä ATC)..

..ja niistä tein tämmösen kortin..

27) 07.03.2010/Siivekkäät ystävät

 

AnniFannilta sitten taas tuli tämmöset matskut..

..ja aikaansaannokseni tulee tässä..

25) 07.03.2010/Kaunokaiset

 

Valmiit korttini lähetin tänään AnniFannille (tai siis eilen, maanantaina) sekä tuon Funchalin ekstramateriaaleista tehdyn lähetin Funchalille. :)

 

Ai nii.. se mun kuori, jonka lähetin ite näille kolmelle askartelijalle oli tämmönen..

Itelle en tajunnu samoja materiaaleja kattoa ja niistä väsätä korttia, mut täsä ku sitä mietin niin mulla ei noita ankkoja vissiin ees oo enää.. eikä taida sydämiäkään olla.. Joten se jäänee ny sit tekemäti..

Tää oli tosi kiva vaihto ja osallistun kyllä koska tahansa uudelleen jos samanlaista tai samantyyppistä huomaan tulleen tarjolle. :)

 

EDIT.

Posti toi mulle lähetyksen AnniFannilta ja se sisälsi 4 ATC-korttia (myös hänen omista materiaaleista tehdyn) ja ihania kuvia. Kiitos näistä! :)