Mä ehdin tänään availla postin vasta kymmenen jälkeen ehtoolla kun tulin reissusta kotio. Ihmettelin, että miks ihmeessä mulle tulee Peikkotyttö Hannalta (nappi oikeella) kirje. Avattuani sen, olin ihan ymmällään, mietinkin jo, että oonko jonkun vaihdon unohtanu, siis oman osuuteni lähettää.

Mutta ei.. kun kuoresta löytyi kortti, niin meinasin persuksilleni lentää. Mä olen voittanu Peikkotytön arvonnassa!! Ja mä en siis IKINÄ, KOSKAAN, MILLOINKAAN voita MITÄÄN! :D

Nyt kumminkin voitin, ihanan askarteluaiheisen, pääsiäisellä maustetun - nami nami - paketin..

Ekassa kuvassa koko paketti ja tossa toisessa vielä nuo pienet ihanat koristeet, jotka löyty tosta kauniisti koristellusta askista! :)

 

Niin ja tosiaan.. tää yllätys oli ihan täydellinen, sillä en ollu pariin päivään käyny Peikkotytön blogissa eikä hän ollu muhun voiton puitteissa yhteyksissä, koska hällä oli jo mun osoite. Ihana ja piristävä yllätys! :)