...kyllä nyt alkaa taas urakalla kasaamaan noita 3D-kuvia. Oon melkein kaikki valmiit jo käyttäny, tai sitte ne on jotain joulukuvia, mitkä ei nyt tietty oo ajankohtasia. Joku ystävänpäivään liittyväkin on vielä jäljellä.. Jaa, ja on mulla muutama pääsiäiskuva kasattuna. Pitäskin tehdä ne korteiksi. En mä muuten pääsiäiskortteja lähettele, mutta kolmelle ihanalle kummimuksulle laitan kortit. Oon heille tehny joulukortitkin aina ihka omat, niin saa laittaa talteen muistoihin jos haluavat.

Mun on yhdet sakset jossain.. mihin oon mahtanu ne laskee? Ne on siis Fiskarsin kynsisakset ihan virallisesti. Ostin ne huuto.netistä sillon ku alottelin tätä harrastustani ja kunnei paikalliselta tokmannilta löytyny teräväkärkisiä askartelusaksia! Ensin kyl meinasin, et tuleeks niillä mistään mitään, mutta ne on ihan parhaat! Ja mulla on jo monet ihan oikeetkin askartelu- ja 3D-sakset sentään.. Täytyy varmaan ostaa viä toiset kynsisakset.. :) Ne on niin hyvät kun niis on kaareva se terä.. varsinkin 3D-kuvissa ja muissa pikkutarkoissa jutuissa. :)

Nyt mun pitää vaan metästää ne jostain...